Yeah, I'm bored. I've heard it all before from both candidates. I should've continued watching the Rockets.
Maybe, but he's advocating raising taxes and closing trade markets in a recession. That's what Hoover did. I'd like to think that Obama is smart enough to change his mind, but Hoover was, by all accounts, a genius, so that doesn't give me much hope.
I think McCain has wasted an opportunity here...Obama went back to defend his tax policy and couldn't answer the question...McCain had a chance to but spoke in generalities and went back to the tax issue again...could have owned that discussion.
My friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends, my friends
Everyone in the audience member is supposed to be "undecided". My friends, how they figured that is beyond me. Also, anyone notice that McCain is speaking to everyone with a slight whisper like everyone's a naive 4 year old?
An organizational genius, from my understanding. Back on topic... McCain is what Scott Adam's calls the "rambling man". What the heck happened to obama's mic?
Yes, he was referring to Arpanet. Anyway, the public makes too much of these. I think both Obama and McCain are doing fine, or they're not saying much, depending on your POV. But a tie is only going to benefit Mr. Obama.
That's so annoying. I hate people saying that, especially when he doesn't really know me or I don't really know him.
This debate sucks. They both talk very little about the issue being asked and then start yackin about how each voted on bills. They both need to answer the damn questions.