Here is the Lakers roster after the draft: C - Shaq O'Neal, Carlos Rogers PF - Tom Gugliotta, Horace Grant SF - Keith Van Horn, Tracy Murray SG - Kobe Bryant, Ron Harper PG - Nick Van Exel, John Stockton Gotta say, I like my chances this year. Nick Van Exel is on the trading block, if anyone is interested! I'm looking to get a good power forward in return. Someone like Shareef, Brand, Rasheed, Nowitzki or McDyess would be ideal.
pg-armstrong/jackson sg-two three/hamilton sf-wiz/posey/nesby pf-walker/kenny c-white/geiger/laettner ir-wallace/mitch/stith
PG: Marbury, Pack SG: Payton, McCloud, Stevenson SF: Houston, Lynch, McLeod PF: Aaron Williams, Michael Bradley, Oakley C: Ewing, Wright, DeClerq
Sacramento Kings Roster C-Lafrentz/Dampier/Macculloch Pf-Kemp/JYD/Macculloch Sf-Jamison/Barry Sg-Odom/Jackson Pg-Crawford/Alvin Williams/Ollie
The New AND IMPROVED Los Angeles Clippers: C John Amaechi/Bryant Reeves/Jason Collier PF Theo Ratliff/Kurt Thomas SF Anfarnee Hardaway/Corliss Williamson SG Doug Christie/Shandon Anderson/Eric Piatkowski PG Martyn Norris/Jeff McInnis
76ers C-- Pollard, Woods PF- McDyess, Swift, Haston SF- Gasol, D.Mason, K.Brown SG- R.Miller, Abdul-Wahad, Arenas, Bell PG- Bibby, Strickland, Daniels As seen I need a C again!!! Had 3 picks and decided against the remaining C's each time. Well I have always managed to play small ball, I'll survive.
MAGIC LINEUP PG-Nash / Lopez SG-Hassel / Lenard SF-Marion / Bullard PF-Kmart / Doleac / Don Reid C-Coleman / Foster / J Collins IRrofit ; Cory Alexander ; Dion Glover ; Buechler ; Slater ;Monty Williams C“mon Orlando!!!
Pistons New Roster PG: Cassell, Will Solomon SG: Iverson, Bobby Sura SF: Ceballos, Chris Carr PF: Troy Murphy, Stephen Hunter Grant Long C: Mohammad, Kandi, Dan Santiago
Pacers new lineup: C: Campbell / Tabak / Perkins / S Scott PF: T Hill / M Smith SF: Bender / E Williams / McKey / Newble SG: Jefferson / Delk / House / H Davis PG: Stoudamire / Whitney / Edney
_C - Davis/Foyle/Outlaw PF - Fortson/Outlaw/Garrity SF - Stackhouse/Garrity/Outlaw SG - Jones/Abdul-Rauf/Email PG - Snow/Ward/Avery 6 - Outlaw 7 - Ward 8 - Garrity 9 - Abdul-Rauf 10 - Email 11 - Avery 12 - Cheaney IR - Cheaney
Kidd-- 15.3 pts, 11.6 asst, 6.8 reb, 1.9 stls, 39 min Benjamin-- 8.8 pts, 1.8 reb, 18 min Marshall-- 14.3 pts, 10.3 reb, 2.5 asst, 35 min Webber-- 24.4 pts, 10.8 reb, 4.5 asst, 1.5 blks, 1.4 stls, 37 min Mourning-- 24 pts, 10 reb, 4.1 blks, 1.4 asst, 35 min Patterson-- 7 pts, 3.3 reb, 0.5 blks, 15 min Trent-- 7.1 pts, 2.4 reb, 14 min Eisley-- 5.5 pts, 2.4 asst, 15 min Buckner-- 4.7 pts, 2.2 reb, 14 min Wang-- 5.2 pts, 4.5 reb, 0.8 blks, 20 min Wheeler-- 3 pts, 2.9 asst, 1.3 reb, 0.9 stls, 12 min Najera-- 3.5 pts, 2.5 reb, 11 min Travoris Bell--
Golden State Warriors C - Mikki Moore / Popeye Jones/ PF - Chris Gatling / Pig Miller / Ousmane Cisse SF- Wesley Person /Bruce Bowen/Dan Langhi SG- Gerald Wallace / Paul McPherson PG- Jamaal Tinsley / Eldridge Recasner IR - Corie Bount / Ryan Bowen
Hawks new: C: Bradley/Haywood/Johnson PF: Mason/Harrington/Johnson SF: McGrady/Brown SG: Alexander/Billups/Brown PG: Wesley/Atkins/Sasser IR: Mottola, Douglas, Harvey Bradley is ahead of Haywood just because of seniority...pre-season will decide for sure. Anyone interested in an Atkins/Bradley combo (maybe with picks thrown in) for a better center? Castor, you come to mind...you have two of my formers. Atkins will just stifle my superstar-in-waiting Sasser.
Zydrunas Illgauskas/Alvin Jones Kelvin Cato/Chucky Brown Lamond Murray/Matt Harpring Vince Carter/Nick Anderson Corey Magette/Bimbo Coles
Houston Rockets C-- Joel Pryzbilla, Etan Thomas PF- Kevin Garnett, Tony Massenburg SF- Dirk Nowitzki, Dell Curry SG- Shane Battier, Bryon Russsell PG- Steve Francis, Derek Fisher Pryzbilla and Etan Thomas get to battle it out for the starting center spot in training camp.
The Knicks: Goin' Large C Othella Harrington PF Juwon Howard SF Maurice Taylor SG Rashard Lewis PG Jason Richardson Let the computer arrange my bench.
Boston Celtics PG - Keyon Dooling/Jamison Brewer SG - DerMarr Johnson/Adrian Griffin SF - Rodney White/Stephen Jackson PF - Uncle Cliffy/Danny Manning C - Ervin Johnson/Samuel Dalembert/Cal Bowdler
Utah Jazz PG Anderson/Satterfield SG Dickerson/Moon/Starks SF Hill/Kukoc PF Radmanovich/Eze/Traylor/Potapenko C Diop/Potapenko/Eze IR: Fotsis, Hoiberg
Raptors roster: C A.Davis PF R.Rogers SF Sczerbiak/Porter (undecided) SG Forte PG Best 6 Sczerbiak/Porter 7 V.Cummings 8 S.Williams 9 B.Skinner 10 D.Ham 11 Nesterovic 12 S.Kerr IR Radojevic As far as trading goes, I am looking for PF/C type players. Forte is probably the only guy I will not trade, unless a deal comes up that I cannot refuse. Anyone else is available.